Någon att fira

Söndagar är sköna tv-kvällar. För tillfället ser det ut så här:

Det börjar klockan 20.00, och då har alltid SportenTV4 varit det givna valet sedan många år tillbaka. Just nu krockar det lite med fina Starke manSVT1, men det tar jag igen på svtplay.
     Halvtimmen senare står det mellan sport eller nöje igen, då Sportspegeln kör på SVT1 medan TV4 kör Parlamentet. Parlamentet har dock tappat avsevärt i kvalité de senaste åren, men om det är några roliga med, som Robert Gustavsson, Henrik Dorsin eller André Wickström, så brukar jag titta.
     Sedan har vi kommit till 21.15, då grymma The Event tar vid på SVT1. Det är ett av höstens måsten. Därefter blir det lite zappande fram till Fotbollskanalen EuropaTV4 där helgens matcher avverkas.
     Det är en lagom skönt tv-kväll det.

Men skit i det nu - vi har ju någon att fira. Kungen fyller ju år!
     Ett 36-faldigt leve för Ruutu, som idag firar sin bemärkelsedag, han leve. HIPP HIPP!
     Stort grattis till dig, min vän. Du är en människa som jag skulle vilja åka på roadtrip var som helst med.

Kommentarer
Postat av: Ruutu

Tack ska du ha Jone!! Fina ord det där.. ;)

2010-11-02 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0