Sunday lazy sunday

Idag har det varit söndag. Hela dagen. Men yesterday was the bomb!
    Inte bara vann vi den första kvalmatchen, jag hade även en ljuvlig kväll i Eskilstuna. Verkligen askul, som på den gamla goda tiden kan man säga. Det var förlösande, för det känns som att det var evigheter sedan en sådan kväll senast ägde rum.
    Egentligen hände ingenting speciellt (egentligen) - men allt var bara väldigt roligt. Både före, under och efter. Det var rätt galet när jag tänker efter. Vi började på Club Idling, fortsatte till Harrys och avrundade med en extremt kort vistelse på Efterhörnan. Väldigt lagom, väldigt balanserat och väldigt roligt.
     Det om det. Imorgon ska jag jobba med någonting jag aldrig gjort tidigare, typ, fast ändå inte. Det ska väl bli...intressant, antar jag. Men mer om det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0