Helt enligt planerna

6-0. Precis vad man kan kräva mot ett sånt här motstånd. Bra. Jobbet utfört.
    Fast jag börjar bli tveksam till Toivonen. Är formtoppen över? Blev det inte mer än så här?
    Och Mellberg... Jag är så dum att jag tycker att det var en fin tackling. För hård, så definitivt frispark. En varning på det också hade inte varit fel. Men rött kort? Utvisning? Nääeeee. Inte enligt min mening, vilket kanske inte är den rätta. Men jag tycker det var hårt dömt. Han hoppar, lite, och det är väl några dobbar med i spelet...men det måste man väl få göra. Han är ju på bollen först! Regeländring, tack!
     Vem fan ska nu sätta stopp för holländarna? Jag ser bara en enda lösning: övertala Teddy Lucic till en comeback. Han är fortfarande helt fläckfri i sitt agerande, måhända i Allsvenskan, men karln har en utomjordisk förmåga att lägga sig på den nivån han spelar. Lucic skulle vara stabil som en norrländsk skogshuggare mot Holland.
     Nog om Zlatan och landslaget nu. Nu vill jag se honom i Milan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0