Illa med baciller

Jämmer och elände, dagboken! Jag börjar känna mig vissen. Ont i halsen och snuva är statusen idag - och det går inte för sig. Dels för att det är värdelöst att vara sjuk, och dels för att jag inte har tid att vara sjuk just nu. Inte nu när vi har slutspurten i fotbollen framför oss. Aldrig att jag missar en match på grund av sjukdom. Det har inte hänt på över 10 år och det ska inte hända nu heller.
     Så därför måste jag nu införskaffa den magiska trolldrycken Kan Jang och hoppas att naturen i läkemedlet gör sitt.
     Jag vet inte hur det har blivit så här, jag är ju närapå aldrig sjuk, men jag har mina aningar. Antingen är det nougatkrämen som jag utmanade Kaggen att slicka på innan jag mosade i mig den, eller också är det på grund av det lilla otyget till barn som nös mig i ansiktet i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0