Måste...bara...yttra...mig...lite

Det är ju själva fan egentligen, men bara en liten snabb grej till om Kungarna av Tylösand.
    Man pratar om att man vill förbjuda programet för att det är så omdömeslöst och så vidare. Men alltså...visst håller programmet låg nivå - men hur många svenska tv-program gör inte det? Seriösa som lättsamma. Jag ser egentligen ingen skillnad på program som Hål i väggen, Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show och Kungarna av Tylönsand när gäller att hålla låg nivå.
     Sedan att programmet skulle ge en skev bild till ungdomarna gällande alkohol tror jag inte på. Vad vissa gamla muppar inte verkar förstå är att det ungefääär ser ut så här på majoriteten av ungdomarnas fester runtom i landet, med eller utan kameror i hälarna. Så här festar de flesta ungdomarna idag, och Kungarna av Tylösand är bara en produkt av ungdomarnas festvanor.
     Att det sedan är för jävligt att det ser ut så här är en annan femma, men skyll inte på Kungarna av Tylösand för det.
     Och de här människorna som bor i huset är väl medvetna om vad de ger sig in på. De vet att allting filmas, efter en fullbordad sexakt gör man till exempel tummen upp in i kameran, och de vet rimligtvis vad det får för konsekvenser. De är uppväxta med dokusåpor och vet vilken skit det bär med sig när kameran har slocknat, och det är deras val att ställa upp och därför kan man inte tycka synd om dem.

Kommentarer
Postat av: Ruutu

Hallå... Nu e du långt ifrån veteran.... Men det ska du va.. :)))

2010-09-24 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0