Ägg!

Jag kan tycka om när det är lugnt - men ibland kan det bli för lugnt. Som idag. Idag var det för lugnt, och då går tiden pensionärsbilkörningsakta. Speciellt när man har stängning, och allra helst när stängningen blir senarelagd en halvtimme.
     Men skit i det nu!
     Det har ändock varit en solig och varm dag, och mycket mysig emellanåt. Påsklunch på jobbet (med påskmust!) är definivit inte fel.
     Och nu, nu är det långledigt. Fyra dagar för att vara exakt. WUNDERBAR!!!

Imorgon blir det en sväng in till Västerås för att gratta min brorsdotter Freja som fyllt 2 år, och efter det väntar en kväll i festligheternas tecken. Biljetter till HoffmaestroLokomotivet i Eskilstuna är införskaffade, och tillsammans med några andra sköningar ska jag dit och ha en bra kväll.
     Vad som händer därefter har jag ingen susning om, och just nu kräver jag ingenting mer.
     Nu väntar en, på lukten, ljuvlig påskmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0