Nu är vi igång

Jävlar också! Blåvitt fick ju ingen kanonstart på Allsvenskan, direkt. 1-0-torsk mot Örebro, liksom. Visst, ÖSK gjorde en bra säsong förra året, och visst, Blåvitt har blandat och gett på försäsongen - men Örebro hemma ska vara 3 poäng!
     Fast...jag brukar alltid tippa att Blåvitt ska vinna SM-gulder inför säsongen, för jag tror alltid det, men inför årets Allsvenskan så är jag inte lika säker. Faktum är att jag är högst osäker. Jag tror tyvärr inte att Blåvitt vinner i år, de har gett ett för osäkert intryck hitintills. Kanske är det just därför de kommer att vinna i år? För att inte jag tror det?
     Äsch, skönt att det är igång i alla fall. Allsvenskan är inte vackrast och bäst i världen - men det är någonting visst med den ändå. Någonting charmigt och oemotståndligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0