Sveriges bästa och roligaste är tillbaka!

Filip & Fredrik är ikväll tillbaka igen efter Lite sällskap - och denna gång gör de upp med 90-talet i en serie de valt att kalla för Nitti leaks.
     Jag är väldigt glad för detta, dels att de är tillbaka och dels för att de valt att ta sig an 90-talet. Det var ett underbart årtionde, det var då jag växte upp, och det känns som att det är dags. Det har gått 11 år sedan vi sa farväl till 90-talet, och det känns nu som det blivit det nya 80-talet.
     Som jag förstått det så ska ett årtal behandlas varje vecka, med start med 1990, och man kommer väl att prata om saker som hände det året, visa lite roliga klipp och så, och sedan kommer väl nån artist och sjunger en låt från årtalet i fråga. Plus att det kommer lite sköna gästar som får flika in med synpunkter och åsikter.
     Känns lite som de första tre säsongerna av 100 höjdare, fast lite fetare och lyxigare, och jag tror att det kommer bli en enormt bra serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0