Veckans retro




Kommentar:
Såna här grejer hade vi alltid för oss förr om åren. Jag började ju fotografera våra förfester i ett tidigt stadium, och i början räckte det med att vi tog en bild oss allesammans i en klunga, typ. Sedan blev det mer avancerat, bilderna blev mer regisserade. Det kunde vara att vi satte oss i konstiga formationer eller figurer och annat konstigt. Det blev liksom tråkigt att bara ta en bild rätt upp och ner.
     Bilderna har alltid varit på mitt initiativ, det har fan alltid varit jag som skött fotografering och filmning. Tur är väl det, annars hade vi ju inte haft någonting konkret att titta tillbaka på.
     Den här är bra, tycker jag. Det är en av få gånger vi är hemma hos mig och förfestar, och bildidén var enkel; "Ställ er på diskbänken och hoppa samtidigt". Jävlar vad vi lyckades bra, det är ett väldigt synkat hopp från samtliga. Det var väl en rolig bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0