Bäst i år vill jag påstå

Vilken fantastiskt rolig kväll det var igår! Jag tycker faktiskt det. Men den blev lång, och mot slutet aningen blöt, och det har jag fått lida för idag. Men det var det värt.
     Det började med Tordan och Juha hemma hos Tordan, sedan blev det hemma hos Julia fram till att det var dags att vandra ner till öl-tältet vid Ekudden. Väl där var det bra stämning. Mycket folk, men ändå inte för mycket, bra band och bra väder.
     Sedan gick jag, Lillebror, Ida, Storebror och Tina hem till Lillebror - och det var kanske där det blev lite blött, efter att Lillebror blandat ihop en livsfarlig grogg med svartvinbärssaft. Sedan blev det en kort sväng hem till Julia igen, men det minns jag inte så mycket av dessvärre.
     Jag vete tusan när jag kan ha kommit, men jag skulle tippa på runt fem eller halv sex nån gång. Så man har varit lite schleten idag, kan man säga.
     Men som sagt, det var det värt - för öl-tältet i Kungsör är faktiskt en av årets partyhöjdpunkter för mig. Synd att det bara är en gång om året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0