Kungarna är tillbaka i rutan

Filip & Fredrik är tillbaka i rutan igen, denna gång med Breaking news som är ett nyhetsprogram som behandlar dagsaktuella händelser med en liten humoristisk touch. Programmet kommer att sändas varje måndag till torsdag klockan 22.00, och premiären var alltså igår kväll.
      Jag ska inte säga att jag blev blixtförälskad - men jag såg att det fanns en potential i Breaking news som gör att jag förmodligen kommer att älska det inom kort.
      Det är ju aningen mer städat och nedtonat än deras tidigare program, lite mer avskalat a'la en nyhetstalk-show - men samtidigt genomsyras hela produktionen av Filip & Fredrik-andan. Det är ett Filip & Fredrik-program helt enkelt - och därför är det bra.
      Första programmet var ingen superstart, men det lovade gott - och jag ser mycket fram emot att följa dem varje kväll klockan tio för att summera dagens händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0