Star

Du är bäst, du är alldeles fantastisk och vacker
hur kan man vara så bra?
Du har dig själv och du har alla runt omkring dig
egentligen har du allt du vill ha.
Men ändå, nåt kallar
nåt annat, nåt suddigt.
Du är ung, men du känner att du blivit gammal
det var så mycket du skulle hinna med.
Men kom igen, hur många har det så bra som du har
hur många har fått sett det du ser?
Du är kär, du vill inte ha någon inpå dig
ingen ska få ta hand om dig.
Men du önskar att någon kom och höll om dig
och säger "Du, jag fixar det här."
Du är stark, du klarar av allting dom kastar på dig
men ibland så önskar du att du vore svag.
Alla älskar dig, och du vet om det
men ibland så vet du inte hur du ska förhålla dig till det.
Du har allt, men du känner att du ingenting har
du känner dig så fattig och svag.
Och alla önskar att dom fick vara dig för en dag
tänk att få vara någon som dig.
Du är trött, du är för trött för ditt eget bästa
tänk om du fick sova en dag.
Om 10 år, jag hoppas att du kan se tillbaka
och tänka att "Jag hade det bra."
Om 10 år, jag hoppas att du kan tänka
"Ingen kan ha det så bra."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0