Förra veckan

Ja vi var ju iväg med husvagnen förra veckan, jag, Mor & Far, Kent Agent och Marita. Vi landade tillslut på campingen i Väddö utanför Norrtälje, och solen var med oss hela tiden faktiskt.
     Vad vi gjorde? Tjae, inte så mycket. Badade, solade, grillade, åkte fram och tillbaka till Åland, spelade mini-golf, drack öl och hade det allmänt trevligt och gött.
     Lite så här:



Our spot.



Kent Agent.



I väntan på Ålands-båten.



På Ålands-båten.



Kent Agent och Marita beundrar utsikten.



Jag är nöjd.



Lite fint sådär.



Och det här var en sköning. Först röjde han satan på dansgolvet i 4 timmar, sedan när det var dags att gå i land så dök han upp i en rullstol. Festen var slut - and he gave it all!



Fikahäng hos grannarna.



Själv tog jag det lugnt med en öl i Kent Agents sköna stol...



...innan jag ramlade framlänges i Kent Agents jävla skitstol.



Fokus.



Hoppfullhet.



Vrede.



Strandhäng.



Det krävs två för att få ett ruttet kött att smaka bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0