Attraktion

Det är väldigt mycket tjejtidningar i personalrummet på jobbet. Nej, låt mig korrigera - det är ENBART tjejtidningar i personalrummet på jobbet. Och dem slukar jag med hull och hår. Det finns ju liksom inget annat.
    Det jag är ute efter är intervjuerna med någon kändis eller så, eller någonting, vad som helst, som har med kändisar att göra. Det är alltid läsvärt.
    Men, då och då händer det ju att man halkar in på någonting annat. Mode, yoga, karriär, familj, relationer - you name it. Idag var det kärlek.
    Jag minns inte exakt vad det var jag läste, det var väl nån artikel eller krönika, men det handlade i alla fall om vad man faller för hos en annan människa. Vad man attraheras av, och så vidare.
    Det fick mig att börja fundera - vad är det jag attraheras av hos en tjej? Jag nog aldrig egentligen reflekterat över det. Jag blir bara lite kär helt enkelt, och sen är det inte mer med det.
    Jag har alltid trott att jag var en "kärlek vid första ögonkastet"-människa, men det stämmer nog inte riktigt. Sedan har jag alltid trott att jag är en sån som faller för en viss sorts tjej, en tjej som passar in enligt min mall - och jag kan säga att jag har en väldigt annorlunda mall än den genomsnittliga killen. Den kan KåGe intyga, för han brukar alltid ifrågasätta och undra vad fan jag ser hos en tjej egentligen.
    Nåväl, efter att jag tänkt tillbaka och funderat ett tag så kom jag fram till vad det är jag attraheras av hos en tjej. Det är inga konstigheter - det är helt enkelt en kombination av personlighet och humor. De två sakerna är, antagligen, livsviktiga för mig - man måste ha en personlighet som jag diggar och en humor jag kan skriva under på.
    Jaja, det var bara det jag ville säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0