Världen är vacker i gryningen

Halv fyra såg jag solen gå upp i horisonten i morse. Inte ett moln på himlen. Det var en väldigt fin bild, och det gjorde det enklare att köra upp till Arlanda och hem igen.
     Skjutsade som sagt upp Storebror Thomas - och min ångest över att köra tokhelvete fel därifrån visade sig vara onödig. Det var ju superenkelt. Bara att köra åt "fel" håll först, och sedan svänga av mot E18. Klarar ju till och med ointernationell förare som jag.
     Ja, blev tidig uppgång för mig idag, och att gå och lägga sig nu finns inte på kartan. Inte efter Coca Cola, Red Bull och kaffe. Det är bara att köra vidare.
     Ska in till sjukgymnasten i Köping idag för en update om mitt knä, och sedan väntar en träningsmatch i E-tuna med U-laget ikväll. Däremellan har jag lite tid att fylla och spendera.
     God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0