Ho ho?

Idag var det dags att ta tag i julhandeln, då jag inte köpt en klapp med en vecka kvar till doppardagen. Så det blev till att åka in till Tuna Park med Storebror, som var i samma läge som mig.
     Dock var det lite svårt att hitta den däringa julkänslan när regnet sköt som spjut i ansiktet. Inte heller gick det att känna igen sig i julstressen som brukar råda kring den här tidpunkten. Allt var så lugnt. Inga köer, inga som sprang, inga som slogs och hytte med näven. Eller är det bara på film? Kanske var jag för tidigt ute?
     Hur som helst, juhandeln var inte sig lik. Och utbudet var kasst, måste jag säga. Hittade fanimej ingenting. Eller jo, lite. Mest grejer till julklappslekarna.
     Blir nog en sväng imorgon också.

Vänta lite, ska bara äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0