Någon att fira

Det är onsdag. Det är den 22 december. Men framförallt är det Storebrors födelsedag!
      Storebror var den som introducerade mig för musik, och på många sätt har han präglat min musiksmak. Det var någonting heligt över hans skivsamling när jag var mindre, och känslan över att smyga in och låna/sno hans skivor var både kittlande och magisk. Så mycket glädje den har skänkt mig genom åren.
      Det var också Storebror som fick mig att gå min egen väg gällande kläder och frisyrer när jag var mindre, vilket fortfarande sitter i än idag. Man kan säga att det var tack vare honom som jag tog studenten i nian i en brunrandig kavaj, snorgrön skjorta, vit slips, svarta kostymbyxor, vita loafers och Beatles-frilla. Det var på gott och ont.
     Anywho...Storebror har influerat mig väldigt mycket genom åren och jag älskar honom.
     Stort grattis på din dag!


Kommentarer
Postat av: Alex Schulman

Det är den 21:a idag ditt ägg..

2011-12-21 @ 14:28:18
Postat av: J

vem du än är...i will hunt you down, i will find you, i will destroy you.

2011-12-21 @ 23:15:07
Postat av: Calle Schulman

You will never ever find him! assface..

2011-12-22 @ 11:03:32
Postat av: Michael

Va fint av dig bror!



Så du erkänner efter flera år att du varit och rotat i min gedigna skivsamling :D

2011-12-22 @ 11:06:25
URL: http://michaelthelll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0