Bura in byggbovarna!

Jag tittar på Fuskbyggarna på TV4, som alltid på onsdagskvällarna, och blir lika illa berörd varje gång. Jag fattar inte hur kalla och samvetslösa vissa människor kan vara! Det känns så...onödigt.
     Jag tvekar inte med att säga att det borde vara fängelsestraff på dessa handlingar som visas upp i Fuskbyggarna. Det borde fanimej vara minst 3 år!
     Samtidigt tänker jag: "Herregud, tänk om det hade varit jag!". Alltså, tänk om det hade varit jag som anlitat nån av de här sanslöst inkompetenta byggfirmorna till mitt hus. Jag kan ju absolut verkligen ingenting om husbygge, jag hade inte märkt någonting. Jag hade bara tittat på bygget och tänkt "Jorå, det ser ju riktigt bra ut. Kanske lite snett, men det ska väl vara så."
     Ja kära nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0