Ett hån mot alla ostar

Är det nåt som gör mig förbannad här i världen så är det mozzarella. Varför finns det? Det smakar ju ingenting! JAG BLIR FAN I HELVETE OXTOKIG!!!
     Man kan inte på nåt sätt påstå att man gillar mozzarella, för det finns ju ingenting att gilla. Jo förresten, gillar man mozzarella så gillar man ingenting. Alltså smaken av ingenting. Då kan man lika gärna öppna munnen och andas in en bit luft och tugga på, för det är exakt samma smakupplevelse.
     KåGe påstår att han älskar mozzarella, och just nu är jag beredd att nypa åt honom på käften för det. Det är bara larv, strunt! MOZZARELLA SMAKAR INGENTING! Det blir inte ens kladdigt...
     Jag vet inte varför jag blev så arg på mozzarella just ikväll, men antagligen är det för att det förstörde min pasta carbonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0