Helgen

Det blev en fartfylld helg denna gång.
    KåGe ringde i fredags förmiddag och frågade om jag ville hänga med hans herrklubb Markrillarna till Åland, då en av gubbarna hoppat av, och det ville jag ju.
    Det blev en trevlig resa med många skratt, god mat och gott att dricka, dans och karaoke.
    Vi åkte med Färjan-båten Cinderella och det var hyfsat med folk denna tur. Ovanligt mycket ungdomar också, sas det, men det märkte jag inte av så mycket. Däremot såg jag Jack Vreeswijk och Erik & Mackan-Erik på båten.
     Det blev dock dyrt, eftersom att man inte fick handla öl i tax-freen förrän på hemresan. Men ibland får man väl unna sig lite.

Vi kom hem till kvällen igår, lagom till lag-festen med fotbollen, och då var det bara på't igen. Eller, man stannade ju aldrig av på takten egentligen, man gasade ju hela tiden, så det gick ganska bra. Fast idag har man fått lida lite.
    Men det var en kul kväll igår också. Polsk riksdag, Melodifestivalen och sedan Harrys i Eskilstuna. Bra skit.

Den årliga hockeybockey-matchen tidigare på dagen vanns för övrigt av Lag Savela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0