Lite positivt besked

Var hos läkaren nere på Vårdcentralen idag med mitt knä. Vilken härlig människa hon var! Alldeles underbar, utan att jag egentligen kan peka på varför. Men det var nåt med henne.
     Nåväl, hon hade pratat med sjukgymnasten som jag gått hos, och efter att hon känt lite själv på knäet och sedan hört med mig hur jag vill ha det så bestämdes det att jag ska träffa en ortoped. Snarast möjligast, men det kan också ta några vekor. Väl där kan de nog se mer hur pass illa det är och vad som är bästa åtgärden.
     Det känns skönt att det går framåt, jag vill ha allting svart på vitt. Jag vill veta exakt vad som är felet, vad man ska göra åt det och hur lång tid det kommer att ta. Jag vill ha svar! Facit! Bland det jobbigaste jag vet är att sväva i ovisshet - i alla lägen!
     Kanske därför jag har så svårt för trolleri? Jag blir mer förbannad än förbluffad och imponerad. Jag vill veta hur de gjorde. Nej, JAG MÅSTE VETA HUR DE GJORDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0