Lördag i februari

Blev en tripp till Eskilstuna idag för lite stimulerande shopping. Gjorde ett finfint fynd på Myrorna bland annat, och en mörkblå slimmad manchesterkavaj är nu min. Oj vad nöjd jag är över det.
     Sedan införskaffade jag mig Alex Schulmans nya bok, Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött, och även det är jag väldigt nöjd med. Tror på en mycket härlig läsning, även om boken var tunnare än jag förväntat mig.
     Vad mer? Ja, lite annat som jag inte kan ta upp här just nu.

Förkylningen sitter i, även om det är lite bättre. Kan det stoppa mig en lördagkväll? Troligtvis inte.

Melodifestivalen ikväll igen. Ska bli spännande att höra Idol-Daniel (Karlsson) igen efter några års tystnad. Ikväll uppträder han som The Moniker med låten Oh my god, och förhandskritiken har inte varit lysande. Beatles-rip off har jag läst, samt någonting om Mika. Ska bli intressant.
     Annars så är jag nyfiken på vad Christian Walz har hittat på. Kan inte tänka mig att han skulle ställa upp i tävlignen om han inte hade en riktigt bra låt att komma med, så det ska bli spännande att höra.
     I övrigt är det ju Brolle, Sanna Nielsen, Babsan, nån ytterligare gammal Idol-deltagare, Elisabeth Andreasson och någon okänd donna. Känns föga upphetsande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0