Missförstånd

Ända sedan första gången jag hörde Från och med du så har jag hyst ett ganska så starkt agg mot Oskar Linnros. I takt med att han sedan blivit så tokhyllad och älskad av alla - VERKLIGEN ALLA - så har detta agg växt sig större, och tillslut så hatade jag honom ursinningslöst.
     Detta är ju helt fel, egentligen. Jag hatar inte Oskar Linnros, även om jag tycker att hans musik är dålig. Det jag hatar är att folk som säger "Håkan Hellström är ju så jävla värdelös!" i nästa mening säger "Oskar Linnros är ju så jävla grym!". Jag förstår verkligen inte detta, och det är därifrån mitt hat har kommit. Att detta hat sedan har vänts mot Oskar Linnros personligen, ja det ju mitt fel och jag som stirrat mig blint saker och ting.
     Jag tyckte till exempel att Snook var ganska coola när de kom.
     Men anledningen till detta ämne är att jag såg på det alldeles förnämliga programmet Dom kallar oss artisterSVT igår kväll, där veckans artist var just Oskar Linnros. Den halvtimmen med honom fick mig att tycka om honom väldigt mycket. Som person. Eller som artist, rättare sagt. Han var väldigt ödmjuk, cool och skön, och verkade kunna sina grejer bakom mixerbordet. Sedan har han ju en förbannat trevlig klädstil också.
     Så jag har inget emot Oskar Linnros, men diggar inte hans musik. OCH KOM FÖR HELVETE INTE OCH SÄG ATT HÅKAN HELLSTRÖM ÄR VÄRDELÖS!!!

Kommentarer
Postat av: jag

håkan bråkan suuuuuger

2011-02-09 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0