Nog med soffliggande nu

Förkylningen har lättat. Snuvan sitter i ganska bra, men känner mig inte febrig eller tung i skallen längre, och inget halsont heller.
     Så imorgon blir det jobbet igen. Öppning, vilket innebär uppstigning cirkus kvart över 5. Härligt, faktiskt.

Var nyss inne hos Grannen och kollade på Champions League, Milan mot Tottenham, och det var ju inget vidare. Jag höll på Zlatan, och han hade ju inte sin bästa kväll i karriären.
     Det hade väl inte terriern Gattuso heller - men herregud vad han är underhållande! Snacka om att gå loco. Trodde faktiskt han skulle mörda någon efter matchen. Vilket tumult!
     Men onödigt att reta en kille som redan har eldslågot i ögonen.
     Aja, Tottenham vann i alla fall med 1-0, och om jag inte hörde fel så kunde jag nästan urskilja ett glädjevrål från en person någonstans på byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0