Ron Burgundy light

Har ni tänkt på hur snygg jag är? Ibland. I vissa ögonvråer eller sekundögonblick så är jag förbluffande snygg.
     Ofta när jag står och kissar så brukar jag vända mig mot spegeln bakom ryggen och se mig själv och tänka: "Åh herregud, you handsome son of a gun!". Kanske är det därför jag ibland kissar bredvid, Lillebror?
     Det händer också att jag ibland förlorar mig själv i mitt ansikte i spegeln. Jag frågar spegelbilden "Vad är hemligheten? Hur har du lyckats vara kapabel till att vara singel så här länge?".
     De där ögonvråerna, de där sekundögonblicken, måste man vara rädd om och vårda ömt. Det är nog väldigt viktiga. Och framför allt; väldigt härliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0