Veckans retro

Dags för ett nytt inslag på bloggen, fast ändå inte.
     Just greppet med att visa gamla bilder är ju nåt jag gjort förut - men jag tycker ju att det är så roligt! Och vissa bilder har faktiskt inte visats på evigheter, en del har kanske rentav aldrig visats?
     Skit samma, en gång i veckan dyker det upp en gammal bild från en ljuvlig tid, och det går under kategorin "Veckans retro".




Kommentar: En riktigt gammal bild känns det som. 2006, tror jag, och här nånstans i den här vevan så föddes tanken på att ständigt plåta och filma våra förfester.
     Jag saknar den där tröjan lite grand. Synd att jag lät Lillebror klippa sönder den till linne.
     ...och titta på KåGe's fjuniga haka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0