25 - på väg till 65

Okej, handbollen gick åt helvete, lite som väntat, men de gjorde det bra grabbarna ändå. Vi var ju "där" fast ändå inte där. Frankrike var snuskigt stabila. Men herregud - Sverige har ju gjort det över förväntan ändå och det har ju blivit ett alldeles strålande bra EM i rutan.
     Nog om det - nu är det Let's dance, sedan Skavlan, följt av På spåretsvtplay.
     KåGe tycker att jag borde gå i pension, att jag är gubbig, för att jag tycker om dessa program. Men det är nog bara som så att jag är lite djupare, lite folkligare och lite mer nyfiken än honom.

Kommentarer
Postat av: Ruutu

Du e som jag och många andra... Jävligt bäst med andra ord..

2011-01-28 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0