Babyface

Det här med att jag fyller 25...jag har ju verkligen inte utseendet för det.
     Som i helgen när jag satt och pratade med en domare i DM-spelen i Sporthallen. Han frågade om jag spelade fotboll i Kungsör. Jag sa "Ja". Han frågade "Juniorlaget?". Jag sa "Nej, A-laget". Han sa "Okej okej, wow", varpå han tvekade några sekunder innan han frågade "Hur gammal är du?". Jag log och sa "Jag fyller faktiskt 25 nästa vecka". Han spärrade upp ögonen förvånat och nästan skrek "25??? Det hade jag aldrig gett dig! Kanske inte ens 20!". Och så var det med det.
      Jag har ju en väldigt pojkaktig aura, och det är ju liksom bara att hacka i sig. Bara att köpa. Men jag undrar hur det kommer att bli. När jag är 40, kommer jag då att se ut som 30-35 eller kommer jag att se ut som en 18-åring i en 40-årig mans kropp? Eller kommer jag med tiden att utveckla riktigt manliga drag, och kanske rentav se äldre ut än vad jag är?
       Nej, min gissning är att jag alltid kommer att se yngre ut än vad jag är. Den stora frågan är om det kommer att vara till min fördel eller nackdel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0