Back in the days

Vi satt och kollade på lite gamla filmer från när vi var små, typ när Mor tryckte ur sig Lillebror och sånt - och det slog mig att jag var en jobbig liten jävel runt 3-4-årsåldern.
     Jag skrek och sprang runt och var allmänt jobbig. Tycker jag, nu, i alla fall. Jag störde mig lite på den där blonda pojken som var jag då. Hade jag träffat mig själv som 3-åring nu så hade jag nog haft lite svårt för mig.
     Det var lite märkligt, för jag har inte den bilden av mig själv som barn. Nog visste jag att jag var en fullblodad retsticka ut i fingerspetsarna, men inte så där härjig. Men jag kanske överdriver, det kanske bara är taget ur sitt sammanhang. Mmm, jag var nog en riktig liten juvel ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0