Fredagsunderhållning!

Jag måste säga det att jag älskar Let's dance i år. Det har jag inte gjort tidigare. Jag har tittat väldigt ofta, men inte älskat det. Men i år känns det väldigt bra. Det är nästan veckans höjdpunkt - och om det säger mest om mitt liv eller Let's dance 2011 låter vi vara osagt. Fast det är nog Let's dance 2011.
     Dels är det den starkaste upplagan av kändis-dansare någonsin, så gott som alla är intressanta på ett eller annat sätt. Sedan är programledarduon Hellenius/Almenäs nu väl inövad. David Hellenis är mer inspirerad och roligare än på länge, och Jessica Almenäs har vuxit in i sin roll och känns väldigt trygg i den. Musiken är grym, för att inte säga helt fantastiskt bra, och juryn känns fräsch och på alerten. Mmm, det mesta klaffar den här säsongen för Let's dance.
      Att Denise Rudberg skulle åka först var ganska väntat. Inte nödvändigtvis för att hon dansade dåligt, utan för att hon var minst känd. Sånt spelar nog mycket in när folket röstar. Hade inte Figge Norling dansat så jävla bra så hade nog han också legat risigt till. Jag är bara glad att Björn Ranelid klarade sig kvar - tros den vansinnigt dåliga rumban.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0