Lång dags färd mot kväll

Herregud vilken dag! Jag vet att jag säger det ofta - alldeles för ofta - men idag var det verkligen en "Herregud vilken dag!"-dag. Typ som Ted Gärdestads låt Vilken härlig dag, fast man byter ut ordet "härlig" mot "jävlig". Vilken jävlig dag.
     Egentligen har det väl inte varit något märkvärdigt, mer än att det varit mycket. Mycket spring, mycket stoj, mycket...irritation från min sida. Men det är ju så det är ibland, och imorgon är säkerligen en bättre dag. Kanske för att jag har öppning och får börja dagen lugnt och skönt.

Nåväl, intensiv dag - därför känns det extra skönt att luta sig tillbaka i soffan ikväll. Titta lite på handboll, äta nåt sött, ta min dagliga lilla snus och bara färdas långsamt mot tröttheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0