Mannen som aldrig gav upp - del 136

Jag läser på nätet att Foppa testar igen - fast den här gången så dunkar han på lite och hoppar över Atlanten till NHL och Colorado. Han är så skön på det sättet, liksom "Äh, jag åker över till grabbarna där borta och kör lite". Han är så jävla stor så det är svårt att förstå.
     Jag har varit inne på det tidigare, jag hoppas verkligen att han får till det. Om inte den här gången så nästa gång. För han får inte ge upp! Han måste fortsätta och få till det där avslutet som han kämpat för så länge. Det vore så ovärdigt om han fick sluta på grund av skador.
     Foten har ju krånglat i snart 8 år och han har aldrig gett upp, så då kan han väl lika gärna fortsätta ett tag till. Det måste gå. Han måste få göra en fin avslutning som är värdig en spelare och människa som Peter Forsberg. Det spelar egentligen ingen roll vart han gör det, om det så blir med KIK - bara han själv känner att han får den avslutning som han kämpat och längtat efter.
     Jag håller på dig Foppa. Alltid. Kör hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0