Rast IIII

Jag är fortfarande lite irriterad över att jag glömde bort att göra "en grej" av datumet 101010 förra året. Jag hade inte tänkt göra något märkvärdigt - men ändå uppmärksammat det lite. Typ en liten fest, eller någonting. Kanske en rolig grej klockan 10.10. Det hade väl varit kul?
     Jag tänker nu också på dem som föddes klockan 10.10 den 10:e oktober 2010. Fan vad häftigt! Född kl.10.10 101010. Hade det varit jag så hade jag kännt mig väldigt speciell över det födelsedatumet. Jag hade nog varit väldigt mallig och kännt mig lite över alla andra människor i världen.
     Nåväl, jag kom att tänka på det att jag får ju en ny chans i år. Den 11:e november. 111111. Och skulle jag missa det så får jag ytterligare en chans nästa år, den 12:e december. Sedan är det kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0