Skönt med grönt

Lördagar är träningsdagar numera - och idag äntrade vi den gröna mattan på Tunavallen. Helt underbart att få träna på så bra och stora ytor. Lite skillnad mot grusplanen eller Köpings konstgräsplan som är ett skämt.
     Det kändes väldigt bra att vara igång igen "på allvar", och redan nu känns det som att vi kommer att göra en bra säsong. Dessvärre fick jag problem med högerknäet efter halva träningen. Fick först någon smäll, och därefter började knäet vika sig så fort jag skulle trycka ifrån. Väldigt märkligt och jag hoppas verkligen inte att det är någonting allvarligt.

Lördagkväll, och det innebär god mat och Stjärnorna på slottet. Givet! Sedan pallrar jag mig nog över till Grannen och spelar lite tv-spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0