Mitt 2010, del 8

Nu fortsätter vi med mitt 2010 i bilder. Det börjar bli lite höst.




I september återsåg vi Vampyren igen efter hans nästan årslånga vistelse i Australien...




...och det var såklart ett kärt återseende.




Påven var då kvar i Kosovo, men ett par gånger under sommaren/hösten så kom han hem en kortare sväng.




Mr.Tequila kom också hem en snabbis, men bara för att säga hej då, eftersom att han och sin tös skulle åka jorden runt.




Själv åkte jag till Norge...över dagen. Melissa-tjejen hade en konsertbiljett över till Misfits via sitt jobb, och då hakade jag på.




Det var roligt, då jag aldrig bilat över gränsen till Norge, och aldrig varit i Oslo mer än för att byta tåg.




Och det var verkligen en underbar höst.




Så ljummen och vacker kan jag inte minnas att någon höst varit tidigare.




Det är svårt att se på bilderna, men det var verkligen en sagolikt vacker höst. Förstår ni det? Minns ni det?




Sedan kom snön och kylan i november, och den har blivit kvar fram till idag. Fast just nu är det inte lika kallt som det var då. Herregud så kallt det var! Det låg ju på -20 grader i flera veckor. Men det har varit helt okej ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0