Kalas

Och idag kom delar av släkten för att fira lilla mig. Det verkar vara en big deal att fylla 25 har jag märkt.
     Det var Mormor & Morfar, Morbror Hasse och Inga-Lill, kusinerna Calle och Therese, samt deras respektive Linda och Dennis.
     Väldigt trevligt, speciellt eftersom att man inte träffar Calle och Therese så ofta nu för tiden. Föräldrar ska de bli båda två också, nästan samtidigt i sommar, vilket såklart var ett hett samtalsämne.
     Fick ett presentkort på Ticnet, så nu ska jag hitta någonting roligt att åka på. Eller också sparar jag det till Peace & love i sommar?
      Trevlig dag, men nu känns det som att jag är färdig med att ha fyllt 25 år.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0