Sköna fredag

Vilken sanslöst lugn och skön dag! Helt enormt härligt. Jag har inget emot när det är 24 barn samtidigt, men ibland, och allra helst på fredagar, så är det välkommet när barnaskaran är lite mindre. Som idag. Man går till helg visslandes på en trudelutt, ungefär.
     Och jag planerar att ha det fortsatt sanslöst lugnt och skönt ikväll. Jag menar, chips och dipp framför Let's dance, På spåret och Skavlan...just nu, JUST NU, så är det svårslaget om man ser till trivsel och komfort.
     Men först - handboll! Just nu, faktiskt. Jag har svårt att gå i gång på det så här på förhand, eftersom att Frankrike är så äckligt bra, men om 20-25 minuter så kanske det är annat liv i luckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0