Vill spela fotboll

Det är en plåga att vara skadad. Inte rent smärtmässigt sett, även om jag går runt och småhaltar, nej plågan är att behöva sitta bredvid och titta på. Även fast jag gjort de där sakerna hundratusentals gånger så ser det så jävla roligt ut. Att springa, att passa, att skjuta, att tackla.
     Fast nu vet jag nog eventuellt möjligtvist kanske vad det handlar om. Vargen kände och knådade lite runt knäet, gjorde några "tester" och hans gissning var att det är menisken som spökar. Hur pass illa är dock svårt att säga.
     Självklart måste jag kolla upp det ordentligt, men av det Vargen berättade om meniskskador så tror jag också att det rör sig om nåt sånt. Hoppas på det i alla fall, så att det inte är nåt med korsbandet. Det skulle...inte vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0