What a glorious evening! Eller?

Eskilstuna ikväll. Jag, Vampyren och hans Gunhild, Studenten, Påven och eventuellt hans flickvän, och Kaggen. Vilken jävla kväll! På pappret. Ska bli grymt skoj med alla tillsammans. Räcker Södra bangårdsgatan 10 till?
     För mig handlar det bara om en enda sak: keep it cool, buddy boy. Låt inte glädjen ta över så pass att den dödar kvällen. Stäng inne Johnny Bananas, släng bort nyckeln och låt honom komma ut vid först lämpligt tillfälle, om något sådant finns. Låt mig vara värdig. Ja, pratar med mig själv.
     Nämen seriöst, jag tror på en riktigt trevlig kväll. Synd bara att jag svetsat sönder mitt hår med rakhyveln... Men mer om det nån annan gång. Kanske.
     Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0