Back in the start of my heart

Ja, jag är alltså uppe i sommarstugan i Berghamn utanför Härnösand. Jag åkte med Storebror Thomas, Brorson Erik, Brorsdotter Freja, Miriam och hennes väninna Mirzada. Nästa vecka kommer Mor och Far upp, och även Farbror Rolf och Eva Faster - så det blir'la härligt.
     En vecka blir jag nog här, lite drygt, och det känns välkommet. Skönt att komma bort en stund och andas lite. Få ordning på saker i skallen. Jag behöver det ett par gånger om året.
     För jag lovar - sitter du ensam på ett klippberg en sen sommarkväll och bara blickar ut över Östersjöns vatten som rinner in Berghamnsviken så får du ordning på saker i skallen. I alla fall jag.

Ikväll är det tydligen Skulefestivalen här i trakterna, och det tänkte vi nog uppsöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0