Det obligatoriska om knäet

Tog bort styngnen igår, och det hade läkt ihop fint efter operationen. I morse var sedan jag inne hos sjukgymnasten, och efter förra veckans brutala svullnad så såg det bättre ut nu.
     Men nu jävlar gäller det för mig att börja köra ordentligt. Jag kan fortfarande inte få ner knäet rakt i marken, och det måste jag få. Helst inom en vecka, menade han. Gång på gång tjatade han om det och betonade vikten av att kunna få ner knäet rakt, precis som om det vore något livshotande.
     Men det är bra. Han är engagerad, och jag behöver någon som pushar mig hela tiden framåt. Och jag har väl egentligen bara gått och väntat på hans godkännande om att kunna köra igång hårt. Nu har svullnaden och smärtan i vaden lagt sig och knäet känns okej, så nu är det bara att börja gasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0