Jäsig

Så har man sett Harry Potter för första, och antagligen sista, gången. Jag såg alltså den andra delen av den sista filmen igår på bio i Västerås med Storebror Thomas och Brorson Erik - och det var väl en helt okej film. Visst var det lite svårt att hänga med i svängarna, och jag kan faktiskt nästan ångra att jag inte sett de andra filmerna, men nu vet jag i alla fall hur det slutar. Med det i åtanke så känns det dock inte så jätteangeläget att se resten av filmerna.
    Sedan åkte jag hem till Flöjten där det blev sällskapsspel med Melissa-tjejen, Tordan, Lasse Forss, Jerry och Flöjten. Geni var det som gällde, och det visade sig att Lasse och Jerry var genierna. Även fast de gång på gång fick barnfrågor medan vi andra fick tampas med rena science-fiction-frågor. Men men, trevligt var det.

Idag har det blivit en sväng in till Tuna Park med Varulven, följt av en enkel lunch på Max.
    Nu sitter jag här mätt och matt. Skulle egentligen vilja sova, men det känns lite för värdelöst. Måste istället ta tag med lite redigering av film, ett projekt som legat och skrotat alldeles för länge och som nu gett mig alla tiders dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0