Min dag

Tjae, jag gick väl upp, åt lite frukost, läste tidningen, drack en kopp kaffe. Sedan ringde Varulven och ville spela tv-spel. Borderlands. Fett kul. "Kejrå", sa jag - och sex timmar senare insåg vi att vi suttit och spelat hela dagen. Sedan spelade vi en stund till.
     Nu sitter jag här och känner lite ågren över att ha sumpat den här fina dagen. Men å andra sidan - BORDERLANDS RULES, DUDES!
     Det var lite som på den gamla goda tiden, när man hade sommarlov på slutet av 90-talet. 1998 tror jag att vi spenderade ungefär 80% av sommarlovet hemma hos Jocke Palm, framför teven, med tv-spel.

Nu väntar lite grillat, följt av Sverige-USA, och sedan kanske jag ska packa upp väskan efter Peace & love. Men bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0