Nya projekt

Jamen jomen ja, nu har nog baksmällan släppt. Det var ingen rolig dag igår.
     Men idag är man alive igen, och idag är det endast en sak som gäller - nämligen redigering, redigering och åter redigering.
     Sitter och håller på med ett projekt nu som tar lite tid, och efter det hoppas, och tror, jag att det dyker upp fler. Många fler.
     Jag köpte ju ett program i våras (eller var det i vintras?) så att jag kan föra över inspelade VHS-band till datorn - typ familjeband och sånt man spelade in med äldre kameror - för att på så sätt få det till DVD-skivor. Sedan fick jag ett slags redigerings-program av Lillebror och Storebror i julklapp, som verkar jävligt bra, så nu ska det som sagt bli redigering för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Reklam förfan! Sälj dig själv mer!!

2011-07-25 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0