Stön

Ja, hujeda mig sånt barn han var, ej värre tänkas kan. Och Jonatan var det namn han bar, ja Jonatan hette han.
     Det blev en pangkväll igår, men jag har bestämt mig för att det är okej. Det var längesen jag hade en sån kväll nu, och som Bruce sa: "Ibland behöver man rensa lite". Jag visade inte upp mig från min bästa sida, vilket jag haft lite ångest för idag, men nu skiter jag i det.
     Vi började i alla fall hemma hos Varulven, för att sedan dra vidare hem till Lillebror en kortis, innan vi landade i "den röda kåken på Drottninggatan" där ett gäng människor, bland annat Crazy Malin, Melissa-tjejen, Kräftan och Rhönnstad, satt. Sedan åkte vi in till Brasserie i Eskilstuna. Sedan blev det ett litet efterhäng hos Julia Persson innan det roliga var över.

Idag drog sedan fotbollen igång igen efter ledigheten, och det var skönt att röra sig nere på Runevallen igen.
     Får se om jag orkar något mer idag. Det är lite...tungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0