Uppdatering

Oj, herregud - ni måste ju vrida er i plågor av nyfiken över att inte veta hur det är med mitt knäet?! Förlåt, förlåt, jag tar på mig det.
     Men det är bra. Eller...så bra det kan vara, antar jag. Det är lite stelt fortfarande, jomenvisst, och lite lite svullet och så - men annars är det bra.
     Det är nu, imorgon, en månad sedan jag opererade korsbandet - och kryckorna har jag nu kastat åt fanders och jag kan väl gå någorlunda normalt, så det är skönt. Det värsta är att jag förlorat alla muskler i låret, så att det är som en geleklump. Det måste jag börja träna upp nu, ordentligt! Det här går inte för sig.
     Well, well. Ska till sjukgymnasten igen på torsdag morgon, så då får jag väl veta hur vi tar det här vidare. Förra gången var han lite bekymrad över att jag inte kunde räta ut knäet rakt när jag låg ner, men det tycker jag att jag kan nu. Så att...
     Ja, nu vet ni. Nu kan ni lugna ner er igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0