Resumé; Peace & love, del 3



Melissa-tjejen.



Crazy Malin



Varulven.



Han som liknar mig.



Vårt hem.



Igen.



Humor.



Publiken bakom oss på Kings of leon.



I väntan på Kings of leon.



Här drar de igång.



30 secons to Mars.



Smockat med folk på The Ark som avslutade torsdagens festival-dag.



Lillebror och Varulven efter en lunch på stan.



The Sounds. Inte så bra.



Bakhuvudet på Mona Sahlin.



Varulven dekorerade bordet första dagen. Lite väl gay med snäckorna, kan jag tycka.



Vi kritade upp våra platser så att vi visste vart vi skulle sitta. Kritandet utmynnade senare till en rondell för alla förbipasserande, och tillslut hade vi kritat upp ett mindre samhälle runt vår husvagn.



Ölhäng är bästa häng.



Ida, Matilda och Lillebror hälsar på.



Sofia och Varulven bredvid han som liknar mig.



Benstrumpan hängde med en dag, sedan behövdes den inte längre. Och speciellt vackert är det ju inte heller.



Henrik Berggren var så där bra som man inte kan förstå om man inte är jag.



The Strokes också, lite.



Natthäng.





Gitarr och trolleri präglade den här kvällen.





Bob Dylan. Även fast man inte fick ta några bilder.



Someone like me.



Fick Smetan!



Det kanske inte syns, men det här är i alla fall en sen natt.



Feströkarn.



Kräftan.



En ny dag, men fick han igen!



En återkommande syn under festivalen.



Lady och Lufsen.





Sjukt mycket folk på Håkan, och så bra det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0