Utpustning

Äntligen lite me-time. Jag har haft det jättebra och roligt med Storebror Thomas, Brorson Erik och Brorsdotter Freja - men jag har inte kunnat gå ifrån en enda sekund, förutom när jag varit på toaletten, utan varit vid någon av barnens sida hela tiden. Men nu har trion åkt hem till Västerås, medan jag stannar kvar med Mor & Far som kom upp igår.
     Nu blir det lite annat. Nu kommer jag kunna använda tiden till annat. För mig själv.
     Nu blir det också lite mer skrivet här på bloggen, nu när man har tid. Fast inte just nu, jag orkar inte, är för trött mentalt. Sedan är det ju fotboll ikväll på tv. Heja Sverige! Men jag tror dessvärre det blir förlust. Fast det har jag ju trott mot USA och Australien också.
     Nu ska jag vila. Tills senare ikväll, eller kanske imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0