A day of nothing

Fookin lazy day, man. Solen har varit mega och värmt mitt ljusa skinn till kokpunkt, och det har varit en sån dag då man bara känner för att ligga på rygg under skyn hela dagen.
      Fast en tripp till E-tuna har jag mäktat med. Vet inte varför, hade egentligen ingen anledning - men det blev i alla fall ett par gummistövlar. Bra skit. Nej, men det är bra att ha på jobbet, sneakers är inte supervattentäta har jag märkt. Annars blev det bara en sväng in på bolaget för att bunkra upp inför eventuella äventyr i helgen.
      What else? Har plöjt lite Oasis, både musik och dokumentärer, lite Schulman Show, och nu sitter jag med ett glas rosé och väntar på att grillningen ska bli färdig. Sedan är det ju landskamp på tv ikväll, så att...
      Och nu är grillningen färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0