Årets sommarplåga?

När jag var på Köpings lasarett i fredags och satt vid rehabenheten och väntade på min tur så spelades den här låten i högtalarna. Om och om igen. Och igen.
     Den var så satans på repeat att det nästan blev som hjärntvättning. Den spelades tre gånger medan jag satt och väntade, när jag en timme senare gick tillbaka till kassan för att fylla i ett papper så spelades låten fortfarande, och när jag ytterligare en timme senare lämnade rehabenheten så hördes låten fortfarande ur högtalarna.
     Antingen så gillar tjejen i kassan den här låten väldigt väldigt mycket, eller så har någon kommit åt en knapp av misstag.
     Nåväl, detta har lett till att jag gått och nynnat på den här låten i tre dagar nu - och jag ser inget tecken på att det ska ta slut inom den närmsta framtiden. Tur att den är ganska fin, då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0